Korduma kippuvad küsimused

Peamine
Kuidas töötab otsing?
Otsing aitab Teil ilma vaevata leida varuosa. Selleks sisestage otsingulahtrisse varuosa kood (OEM, AL kood), või varuosa nimi ja tutvuge tootevalikuga.
Pidage meeles, et sisestades vaid varuosa nime, kuvatakse Teile kõik sellenimelised varuosad. Kui aga sisestate varuosa koodi, siis otsingutulemus on täpsem.
Mis asi on varuosakood AL/OEM?
AL - ALVADI markeering mis identifitseerib auto varuosa. OEM - originaalne valmistatud varuosa.
Kas on vaja end registreerida, et vormistada tellimus?
Tellimuse vormistamiseks on registreerimine kohustuslik. Registreerimisel saate individuaalse kasutajanime ja parooli, millega luuakse isiklik kliendi profiil. Väljal "Kliendi tüüp" määrake end kui eraisik või juriidiline isik. Kliendi profiilis saate vaadata oma tellimuste ajalugu.
Kuidas ma saan end registreerida?
Registreerimiseks minge registreerimise lahtrisse (parempoolses ülemises nurgas) ja täitke tühjad väljad. Enne registreerimise kinnitamist tutvuge kasutajatingimustega. Määrake soovitud kasutajatunnus, e-mail ja mobiili telefoninumber, et kodulehe administratiivne pool saaks Teiega ühendust kui selleks peaks vajadus tekkima.
Kas te töötate nädalavahetusel?
Kauplus töötab E-R 9:00-19:00, L 10:00-15:00.
Mis kellaajal on parem Teile helistada?
Te võite meile helistada E-R 9:00-19:00, L 10:00-15:00.
Tellimuse tingimused
Kuidas saada teada varuosa hind?
On olemas kaks varianti. Esimene - leidke vajalik varuosa kasutades otsingut. Peale valikut näete Te varuosa hinda, laoseisu ja isegi ligikaudse tarne aja. Teine - helistage meie telefoninumbrile +372 52 50 146 ja meie müügiesindaja vastab Teie küsimustele.
Kuidas vormistada tellimus?
- Lisage tooted ostukorvi vajutades nuppu «Lisa ostukorvi».
- Tellimuse vormistamiseks vajutage nuppu «vaata ostukorvi».
- Valige transpordi meetod vajutades nuppu «muuta kohaletoimetamise aadress».
- Vajutage «Vormista tellimus»
Kuidas maksta tellimuse eest?
Vajutades «Vormista tellimus» suunatakse Teid maksemeetodite lehele. Valige maksmise meetod ja järgige edasisi juhendeid. Makstes tellimuse, saate Te arve e-maili aadressile mis ühtlasi kinnitab ka tellimuse õnnestumise.
Kui Te ei leidnud endale sobivat maksemeetodit või ei saanud arvet, siis palun võtke meiega ühendust telefonil +372 52 50 146 või saatke e-mail info@alvadi.ee.
Konsultatsioon
Kuidas esitada küsimus spetsialistile?
Kui Te soovite informatsiooni varuosade kohta, siis kirjutage e-mailile info@alvadi.ee. Kirjas märkige:
- Teie kontakttelefon
- Auto mark ja mudel
- Auto väljalaskeaasta ja kuu
- mootori kubatuur ja võimsus
- Bensiin või diisel
- VIN kood
Kui kiiresti ma saan vastuse oma küsimusele?
Peale kirja kättesaamist võtab meie töötaja Teiega ühendust, et anda informatsiooni. Püüdke anda võimalikult palju andmeid auto kohta, kuna see on tähtis päringu täpseks töötlemiseks ja võimalikult kiireks vastuseks.
Krediit ja tagastus
Kas on võimalik maksta tellimuse eest järelmaksuga?
ALVADI pakub võimalust registreeritud klientidele osta kaupa järelmaksuga. Selleks valige maksemeetodite leheküljel makseviisiks "LiisiID" ja järgige edasisi juhendeid.
Kui ma soovin tagastada toodet?
Juhul kui soovite mingil põhjusel tagastada toote, tuleb kindlasti sellest teavitada meie töötajat. Kirjas märkige:
- Tellimuse -või arve number
- Tootekood
- Tagastamise põhjus
Vaid täpne probleemi kirjeldus aitab meie töötajatel minimaalse aja jooksul kas tagastada Teile raha või saata uus toode.
Teised küsimused
Ma lisasin ostukorvi toote, kuid maksmise hetkeks seda detaili enam ei olnud. Miks?
Asi on selles, et varuosa broneeritakse vaid sellel juhul, kui Alvadi OÜ on saanud teavituse makse kohta. Kui makset ei toimu, siis varuosa võidakse maha müüa igal hetkel.
Minu poolt tellitud varuosa ei näe selline välja nagu on kuvatud teie kataloogis. Miks?
Kõik kataloogis olevad pildid on illustreerivad ja seeläbi võib õige toode pildil olevast natukene erineda.