dkGroupukfiShapei-attentioni-cari-carti-timedeletePage 1i-crossi-deliverydoubleSortdownTrii-pencili-fbi-folderPartsmapPinCombined Shapei-loginemaili-mailOutlinei-mailOutlineSuccessnewTabi-oki-locki-payphonesearchselectionthinDowni-trashupTriGroupGroupf-plGroup
 

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Toote leidmine

Kui olete esimest korda meie kodulehel, siis pealehelt saate minna alalehele  ’’Varuosad’’ või vajutades pealehel olevale lingile ’’Kõikide autode nimekiri’’. Nimekirjast valige automark ja seejärel mudel.  Pärast seda ilmub Teie ette varuosa gruppide nimekiri, mille kaudu on lihtsam otsida soovitud osa. Kui olete leidnud sobiva  toote, siis kogu informatsioon on toote juures kirjas.


Tarne tingimused

Hinna all on kirjas olek, tarneaeg  ja maksimaalne kogus, mida hetkel on võimalik tellida. Kui toote juures on märge ’’kaupluses ALVADI’’ tähendab, et toode on meil Tallinnas olemas. Märke järgi on kirjas kogus.  Kui on märge  ’’tellida võimalik: (kogus)’’  tähendab see seda, et antud kaup puudub Tallinnas ja seda peab tellima Euroopa laost. Selle all on kirjas ka aeg millal saabub varuosa kui antud momendil tellida. Mõningate toodete juures on ’’tarnija laos: ei ole’’. Seda varuosa ei ole võimalik tellida antud juhul ning tuleb oodata kuni uus partii saabub vahelattu. Toote juures on sellel juhul link kirjaga ’’Teavita saabumisest’’, kus saate jätta oma e-posti ja soovi korral telefoninumbri. Meie müügiesindaja võtab teiega seejärel ühendust ning pakub lahenduse. 


Registreerimine ja transport

Edasi toote ostu soovil tuleb vajutada ’’lisa ostukorvi’’ nupule ning peale seda ilmub ekraani ette väike kast kahe valikuga, kas sulgeda aken ja jätkata ostlemist või minna otse ostukorvi. 
Ostukorvis näete tooteid mida olete lisanud, nende kogust ja toodete kogusummat. Vajutage nupule ’’Vormista tellimus’’ mille järel tuleb end registreerida. Registreerimise järel ilmub aken, kust saate valida kauba saatmis võimalusi või järgitulemise. Vastavalt soovile valige ka valikuvariant. Saatmise korral, meie leht avab Teile täpsustavad lüngad, mida täitke palun hoolikalt.
Saatekulu näete koheselt kui olete kohale toimetamise aadressi valinud. Saatmine Tallinna piires on tasuta kui tellimuse maksumus ületab 83€ ja mujal Eestis 150€, seda ilma transpordi kuluta.


Maksmine

Maksmine toimub lihtsalt ja kiirelt. Kui olete transpordiviisi valinud, suunatakse Teid tagasi ostukorvi, kus näete juba kogu tellimuse summat ja saatmise informatsiooni. Vajadusel saate saatmise andmeid veel muuta. Olles veendunud andmete õigsuses vajutage ’’ Vormista tellimus’’ nuppu, mis suunab Teid kodupanga valimisele. Hetkel saab tasuda Eesti ja Soome pangakontodega. Kui Teie pank puudub loetelust, palun võtke meiega ühendust  telefoni teel või e-kirja kaudu. Kodupanga valimisel suunatakse Teid internetipankka. Peale makse sooritamist saate meie e-posti kirja koos arvega tõestuseks, et olete edukalt sooritanud tellimuse. Selle mittesaamisel, võtke meiega esimesel võimalusel ühendust.



Müügitingimused - LEPING

1. Müügitingimused
1.1 Käesolev dokument on koostööleping (edaspidi „Müügitingimused“) kehtib ALVADI.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ning ALVADI.ee e-poe omaniku ALVADI OÜ (edaspidi ALVADI.ee) vahel kaupade ostmise ja müümise reeglite kehtestamiseks ning ka osapoolte vaidluste lahendamiseks seoses osapoolte kohustustega.
1.2 Müügitingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega. Vajadusel, vaidluste või puuduva informatsiooni puhul, on antud normidega täiendatud.
1.3 Lisaks käesolevatele müügitingimustele reguleerib Kliendi ja ALVADI.ee vahelisi suhteid ALVADI.ee poolt määratud hinnakiri.
1.4 ALVADI.ee jätab endale õiguse muuta käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt seoses oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimisega. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates vastava informatsiooni ilmumise momendist veebilehel http://alvadi.ee/ . Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis kehtivad Kliendi jaoks tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.5 ALVADI.ee ja Klient soovivad kaubelda ALVADI.ee veebilehekülje www.alvadi.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. ALVADI.ee e-poes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud Müügitingimustega ja on nendega nõus.

2. ALVADI.ee hinnakiri
2.1 ALVADI.ee e-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ilma transpordikuluta ning sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2 Kauba kohaletoimetamise hind arvestatakse automaatselt. Summa kajastub Ostukorvis ning samuti ka Kliendile edastatavas arves/tellimuse kinnituses. Klient näeb kohaletoimetamise hinda alati enne arve tasumist.
2.3 Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus on mõeldud ühele aadressile. Juhul, kui Klient soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused või juurde tasuda kohaletoimetamise eest ALVADI.ee poolt esitatud arve alusel. Kliendil on võimalik kaup kätte saada ka ALVADI.ee kontorist.
2.4 ALVADI.ee jätab endale õiguse korrigeerida hinnakirja. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil, tingimusel, et tellimus pole tühistatud põhjustel, mis välja toodud punktis 7.4.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1 Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud lingile «Lisa ostukorvi».
3.2 Ostukorvis olevaid tooteid ning nende arvu on võimalik muuta.
3.3 Sisestatud andmete õigusest sõltub kui kiiresti ning probleemitult toimetatakse ostetud kaup Kliendini. Peale klikkamist nupule «Vormista tellimus» , kuvatakse Kliendile aken, kus on võimalik valida kohaletoimetamise meetod. Kui meetod ja aadress on sisestatud, aga tellimus on tasumata, näeb Klient rubriigis «Minu tellimused» oma arvet tellimuse eest. Arve koopia saadetakse automaatselt ka meiliaadressile, mis on tellimusse sisestatud.

4. Kauba eest tasumine
4.1 Kauba eest on võimalik tasuda:
* Ülekandega (läbi internetipanga),
* Pangalingiga: Swedbank, SEB, Nordea, LHV Pank, Krediidipank, Danske Bank või PayPal 
* Mõnel muul Kliendile sobival viisil (läbi makseautomaadi, pangas),
* ALVADI.ee kontoris sularahas või pangakaardiga.

5. Krediidiliimit
5.1 ALVADI.ee-l on õigus ühepoolselt võimaldada kliendile müügihinna tasumisel krediiti ALVADI.ee poolt määratud tingimustel ja korras. Krediidi võimaldamisel määrab ALVADI.ee krediidi hiliseima tagastamise aja ning krediidi maksimummäära (krediidilimiit). ALVADI.ee-l on õigus ühepoolselt ning ilma põhjendamata kliendi krediidilimiiti piirata või lõpetada.
5.2 Klient on krediidilimiidi kasutamise korral kohustatud tasuma müügihinna krediidi hiliseima tagastamise päeval. Nimetatud kohustuse nõuetekohasel mittetäitmisel on klient kohustatud tasuma ALVADI.ee-le viivist summas null koma kaks protsenti (0.2%) päevas tasumata summalt alates krediidi hiliseima tagastamise päevale järgnevast päevast kuni summa täieliku tasumiseni. Võlgnevuse osalise tasumise korral loetakse esimeses järjekorras tasutuks viivis, seejärel põhisumma.
5.3 Kui klient võtab krediidilimiidi kasutusele osaliselt, on tal võimalik hiljem teha eraldi tehinguid krediidiliimidi kasutamata osaga.
5.4 Kui kogu tellimuse müügihind ületab kliendile võimaldatud krediidi maksimummaara, ei saa klient krediidiliimiti kasutada, vaid peab kogu tellimuse hinna ette tasuma.

6. Kauba kohaletoimetamine ja üleandmine
6.1 Lepingu jõustumisel, punkt 1.5, toimetatakse ALVADI.ee laos olemasolev kaup Kliendini tellimuses märgitud aja jooksul.
6.2 ALVADI.ee jätab endale õiguse tellimuse tarneaega pikendada teavitades sellest Klienti kas meili või telefoni teel. Juhul kui ALVADI.ee pikendas tarneaega rohkem kui üks kord või ühel korral rohkem kui 2 kuud, on kliendil õigus tellimus üles öelda. Tellimuse tühistamiseks peab Klient sellest ALVADI.ee-d teavitama meili või telefoni teel. Kliendi poolt tasutud ettemaks tagastatakse 7. päeva jooksul peale Kliendi poolt vastava avalduse esitamist. ALVADI.ee ei ole kohustatud huvitama tellimuse tühistamisest tekkida võivat kahju.
6.3 Pärast seda kui Kliendi tellimus on ALVADI.ee lattu saabunud ja komplekteeritud, toimetatakse kaup tellimuses määratud aja jooksul aadressile, mille Klient on tellimusse märkinud.
6.4 ALVADI.ee toimetab kauba aadressile, mis on märgitud tellimuses. Sihtkoha muutumisest on Klient kohustatud teavitama ALVADI.ee-d koheselt enne kauba kohale toomist. Hilinenud teade sihtkoha muutumisest võib tekitada Kliendile edasisi lisakulutusi.
6.5 Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste, arusaamatuste ning lisakulutuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. ALVADI.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
6.6 Tooted antakse Kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab ALVADI.ee oma toote üle vaadata. Nähtavate vigastuste korral soovitab ALVADI.ee kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehte kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud). Kui toode on vigastatud, on ALVADI.ee kohustatud toote 7 tööpaeva jooksul ümber vahetama.
6.7 Kui lepinguga on ette nähtud kauba kohaletoimetamine Kliendile, selle kohustus aga ei lasu ALVADI.ee-l, loetakse kauba Kliendile üleandmise kohustus täidetuks kauba üleandmisel vedajale, kes on kohustatud toimetama kauba Kliendini alguspunktist (Võlaoigusseadus, § 209, p.4)

7. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
7.1 Kliendil on õigus peale arve maksmist tellimus tühistada, selle jaoks tuleb saata avaldus aadressile info(at)alvadi.ee. Avalduses tuleb märkida arve/tellimuse number. Raha tagastatakse Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist .
7.2 ALVADI.ee kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele (st valet toodet).
7.3 Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise või ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Kliendi suu või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest jätab ALVADI.ee endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga ning mitte tasuma kauba tagastamisega seotud transpordikulu. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vahenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut. Ekspertiisiga seotud kulud kuuluvad ALVADI.ee ja Kliendi vahel pooleks jagamisele, v.a. Juhul kui ühe osapoole seisukoht osutub põhjendamatuks. Sellisel juhul tasub kõik ekspertiisiga seotud kulud osapool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.
7.4 ALVADI.ee jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui:
* Кlient pole tasunud arvet, arves esitatud tähtaja jooksul.
* Tellitud toode on laost otsas ning Klient pole nõus ALVADI.ee poolt pakutava asendustootega. Ettemaks tagastatakse Kliendi arveldusarvele 7 tööpaeva jooksul peale vastavasisulise avalduse saamist.
7.5 ALVADI.ee jätab endale õiguse keelduda tellimuse täitmisest juhul kui temast sõltumatutel asjaoludel osutub tellimuse täitmine võimatuks või on raskendatud. ALVADI.ee teavitab Klienti tellimuse tühistamisest otsekohe telefoni või meili teel. Kliendi nõudmisel on ALVADI.ee kohustatud tellimuse tühistamise põhjuseid kirjalikult põhjendama. Tellimuse täitmise tühistamise korral on ALVADI.ee kohustatud Kliendile tagastama kauba eest makstud summa 3 tööpäeva jooksul. Tellimuse täitmise tühistamise korral ei vastuta ALVADI.ee Kliendi ega kolmanda osapoole ees tekkida võivate kahjude eest.

8. Garantii ja kauba tagastamise kord
Garantii autode uutele varuosadele kehtib 6 kuud või 10 000 km (auto läbisõit peab olema toote paigaldusel fikseeritud hooldusraamatus). Toodetele, millele on auto valmistaja poolt ette nähtud kindel vahetus välp lüheneb garantii auto valmistaja poolt määratud läbisõidule.
8.1 Garantiiaeg algab, kui toode antakse ALVADI.ee poolt üle Kliendile. Garantii kehtib toote esimesele kasutajale. Toote või osa ümbervahetamine ei pikenda esialgset garantiiaega.
8.2 Kui tegu on tehasepoolse defektiga tootega, on Kliendil õigus nõuda toote asendamist uuega. Kliendil on õigus nõuda raha tagastamist juhul kui asendustoote puudumisel ei ole võimalik vahetust teostada mõistliku perioodi jooksul. (VOS, 11.ptk., paragrahv 222(1)).
8.3 Toote defekti ilmnemisel kohustub Klient teavitama ALVADI.ee-d probleemist e-posti aadressil info(at)alvadi.ee. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-nädala jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda ALVADI.ee-lt toote vahetamist.
8.4 Juhul kui klient tellis vale toote ALVADI.ee süül, saab kaupa vahetada 14 päeva jooksul. Selle perioodi ületamisel on ALVADI.ee-l õigus toodet mitte ümber vahetada.
* Kliendi suul või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest;
* Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
* Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
8.6 Elekstriseadeldiste garantii tingimused:
* Kõnealune detail on paigaldatud autoesinduses.
* Kõnealune detail on paigaldatud sellele spetsialiseerunud firmas
8.7 Elektriosadele ei rakendu garantii juhul kui:
* Elektriosad polnud paigaldatud sellele spetsialiseerunud firmas,
* Osa on paigaldatud töökojas, kus puudusid selleks vastavad töövahendid,
* Osa on paigaldatud isiku poolt, kes ei oma selleks vastavat kvalifikatsiooni.
ALVADI.ee soovitab klientidel veenduda enne töö tegemist paigaldaja kvalifikatsioonis ning nõuda töö tegemist kinnitavat dokumenti!
8.8 ALVADI.EE ei hüvita lisakulusid, mis tekivad kauba asendamisega garantiiajal (transport, postikulu jne).
8.9 Kaup kuulub vahetamisele juhul kui:
* Säilinud on kauba esialgne välimus,
* Kaubal puuduvad jäljed paigaldamisest ning ekspluatatsioonist,
* Originaalpakend on puhas ja terve.
8.10 Vealist toodet, mis on hüvitatud, ei tagastata.
8.11 Kui vigane toode ei kuulu garantiikorras vahetamisele, on ALVADI.ee-l õigus toode 30 päeva möödudes hävitada, kui garantiinõude esitaja ei nõua toote tagastamist 14. kalendripäeva jooksul.

9. Vastutus vääramatu jõu korral
9.1 ALVADI.ee vastutab Kliendi ees ALVADI.ee poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9.2 Klient vastutab ALVADI.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9.3 Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vaaramatu jõud).
9.4 ALVADI.ee ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames
9.5 ALVADI.ee ei kompenseeri Kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et Klient võttis enda peale kolmandate (ALVADI.ee mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.
9.6 ALVADI.ee ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.
9.7 Klient vastutab kõigi tehingute eest, mis on tehtud tema kasutajatunnust ning parooli kasutades saidil www.alvadi.ee
9.8 Klient vastutab varuosakoodi valesti sisestamise ning sellest tuleneva soovimatu tellimuse esitamise eest.

10. Muud tingimused
10.1 ALVADI.ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. ALVADI.ee ei avalda ostude sooritamise käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel. Panga ja ostja vaheline side on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud näha ega muuta. Panga ja kaupmehe vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega.
10.2 ALVADI.ee jätab endale õiguse ALVADI.ee lehel registreerunud püsiklienti teavitada uutest kaupadest, teenustest ning pakkumistest. Kliendil on õigus nõuda oma andmete täielikku kustutamist lehel ALVADI.ee.
10.3 Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja ALVADI.ee Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.
10.4 Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lähendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui ka ALVADI.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.
10.5 Täiendavalt teavitab ALVADI OÜ vastavalt TKS § 26 lg 2 tarbijat tunnustatud vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusest, kelle poole tarbija võib pöörduda kauplejaga tekkiva vaidluse lahendamiseks (www.komisjon.ee)
10.6 Kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu avatakse uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada ALVADI OÜ'ga tekkinud kaebusi (Online Dispute Resolution - http://ec.europa.eu/odr)